www.stardoll.com

gå inte in där och jag säger bara en sak! boooriiing! okej det kan vara roligt ibland men man måste vara superstar på vissa grejer för att köpa ett par jättesnygga skor eller vad man nu vill ha. och smink får man inte heller köpa om man vill det och för det måste man ocks vara superstar. och för att bli superstar måste man betala 59 kr (om man är från sverige annars är det euro!) för 1 månad, 49 kr för 6 månader och 39 kr för 12 månader. jag tycker man inte alls borde betala såna grejer!=@ dom är ju bara efter ens pengar liksom. jag säger bara detta gång eller 4: varför ska man betala för sånt? det enda man får göra för det man får är att köpa en massa grejer. är det inte lite onödigt liksom? lyssna på mina ord! tänk på vad jag skrev när du ska äta nåt eller ska på toan. men tänk inte på det i bibblan bara. du kanske tänker högt och då kommer bibliotekariern hyscha åt dig! en varning bara! ses sk äta nu.

//jakke

tid:16:52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0