www.bitterblondin.se

GÅ in där! det är en jättecool blogg. rosa och allt(även om jag inte gillar rosa är den bra!) ibland klagar hon och sånt! och jag tror jag ska tag med en bild på mig idah! elller jag vet ej... och jag vill bada i nossebrobadet idah!   =( det är jättejobbigt att vara allergisk och så asså andra borde få känna på om hur det känns och så. ibland gråter jag bara för attt jag är alllergisk! visst är det korkat? för jag är en korkad brunett med fult curly hair och är egoistisk som en åsna och ingen kille vill ha mej! men jag kämpar på och det ska jag göra länge oxå!även om inte Anton vill ha mig. det är det här jag gillar med bloggar! man kan berätta om hur man känner och vad man ska göra och det är det bästa med bloggar och nu vet jag inte längre vad jag ska skriva mer om... jo nu vet jag! jag ska öägga ut en bild som jag gjort på www.picnik.com som man där kan ändra bilder man har och del dem på facebook eller på sin blogg. Amme iallafall  så nu ska jag skita i syrran och lägga ut bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0